Otázky a odpovědi

Kde hlásit změny trvalého pobytu v Brně?

Jakmile od nás obdržíte souhlas s umístěním adresy trvalého pobytu je nutné navštívit Magistrát města Brna, Odbor správních činností , ul. Husova 5, PSČ 601 67.
Zde předložíte souhlas s trvalým pobytem, včetně výpisu z katastru nemovitostí majitele domu. Úřad Vaši žádost zaregistruje a provede výměnu občanského průkazu, kde uvede již novou adresu trvalého pobytu.

Souhlas vydáváte na který dobu?

Vydáváme souhlas s adresou trvalého pobytu, sídlem firmy nebo místém podnikání pouze za období, které máte zaplacené.
Službu si můžete kdykoliv prodloužit.

Jakým zpusobem budu mít přehled o došlé korespondenci?

Na schráncé domu bude označené Vaše jméno.
Můžete si kdykoliv poštu vyzvedávat, schránka je umístěna ve veřejné části domu.
Můžete si vyzvednout Vaši poštu ve kanceláři v úřední hodiny.

Jakou formou mohu zaplatit za souhlas s trvalým pobytem?

Forma úhrady je možná několika způsoby:
1) v hotovosti na místě,
2) bankovním převodem na základě zálohové faktury před předáním souhlasu s trvalým pobytem.

Je třeba počítat s částkou 850 Kč na měsíc.

Jste schopni mi zajistit sídlo pro mou stávající nebo novou společnost?

Ano, jsme schopni Vám zajistit sídlo pro společnost právnickou osobu.
Adresa trvalého pobytu se sídlem společnosti se vzájemně nevylučují.
V případě, že se chystáte na tuto kombinaci, kontaktujte nás pro upřesnění a více informací.

Více o poskytování sídla pro společnosti naleznete po kliknutí zde.
Zajistíme Vám vše v rámci jedné schůzky, neztrácejte čas.

Jste schopni mi zajistit adresu pro místo podnikání pro mou podnikatelskou činnost v rámci OSVČ?

Ano, jsme schopni Vám zajistit místo podnikání pro OSVČ podnikatele.
Adresa trvalého pobytu s místem podnikání a nebo sídlem společnosti se vzájemně nevylučují.
V případě, že se chystáte na tuto kombinaci, kontaktujte nás pro upřesnění a více informací.

Více o poskytování místa podníkání, naleznete po kliknutí zde.
Zajistíme Vám vše v rámci jedné schůzky, neztrácejte čas.

Komu poskytnete adresu trvalého pobytu?

Adresu trvalého pobytu poskytneme pouze občanům České republiky.

Jste vlastník nemovitosti?

Jsme vlastníkem nemovitosti, a proto ke každému souhlasu s trvalým pobytem obdržíte ověřený výpis z katastru nemovitostí.
Na vydaném souhlasu s adresou trvalého pobytu, je vždy ověřený podpis majitele nemovitostí.

Mám u Vás nárok na byt?

Ne nárok na byt nemáte.
Nejedná se o pronájem bytu, ale o poskytnutí adresy trvalého pobytu pro ty, kteří tuto službu potřebují.

Nechcete nebo nemůžete mít místo podnikání (nebo sídlo firmy) doma.

To chápeme a v zásadě už to není ani taktické. Dříve jsme to tak dělali, ale s postupem doby jsme zjistili, že pokud vyloženě nepracujeme doma, je nám místo podnikání s domácí adresou stejně k ničemu, poštu si nemůžeme převzít, protože nejsme doma a tu si přečteme někdy až druhý den nebo jakmile si ji vyzvedneme z pošty.

Je tam jistá úspora nákladů, které by jste např. u nás nemuseli platit, nicméně pokud firma aktivně podniká, není na místě si své obchodní aktivity směrovat do domácího prostředí. Firma se může dostat do nečekané situace a bude tím trpět celá rodina.

Nechte se kontaktovat úřady do míst, která jsou k tomu určena.

Prostě chcete ušetřit náklady na kancelář

To vidíme jako velký přínos. Společnost nemusí mít fyzickou kancelář, ale přesto ji má k dispozici. Velmi se zavedl název virtuální kancelář. Jsou činnosti, při kterých nejste během dne v kanceláři, jste na cestách a samotná kancelář je nevyužita. Přesto za ní musíte platit nájem. My nabízíme nezbytně nutné vybavení a služby za měsíční cenu, která je s běžným nájmem kanceláře nesrovnatelná.

Podnikáte ze zahraničí

Žijete trvale v zahraničí, ale máte své aktivity v ČR?, potom je naše adresa pro Vás to pravé.

Přijmeme veškerou Vaši korespondenci nebo balíky, obdržíte o tom avízo na email a SMS.

Můžeme Vám vše přeposlat kam bude třeba.

Zajistíme Vám kontaktní místo pro úřady.

Jsme schopni Vás i zastoupit na úřadech.

Odjíždíte na čas do zahraničí

Tohle je spíše pro podnikatele fyzické osoby, ty mají možnost měnit tzv. místo podnikání, u fyzických osob se však nemění příslušnost k finančnímu úřadu. Změna adresy místa podnikání způsobí změnu kontaktní adresy pro všechny úřady. V registru živnostenského podnikání bude uvedena pouze naše adresa na základě souhlasu. Živnostenský úřad pro navržení změny, můžete navštívit první na který narazíte a musí Vám souhlas přijmout.

Nechci aby mě kdokoliv obtěžoval

To je také důvod pro využití místa podnikání na naši adrese.

Zásadně nikomu nesdělujeme adresu na kterou přeposíláme Vaši poštu, jsou však případy, kdy k určité spolupráci ze zákona musí dojít. Jedná se o součinnost s Policií ČR, kterou vždy žádáme, aby nám své požadavky sdělila písemnou formou.

Dokonce někteří zákazníci nám svou adresu pro zasílání pošty ani sdělit nechtějí, dostaneme pouze emailovou adresu.

Pro poštu si pak chodí nepravidelně, protože již na základě zasílaných avíz do mailu nebo SMS, vědí co u nás mají uloženo.

Prakticky si lze poštu přes nás přeposlat kamkoliv.

Upozorňujeme, že pokud si zajistíte dosílku na poště, pak Česká pošta v případě zásilek do vlastních rukou dodá odesílateli potvrzení o Vaší aktuální dodací adrese. Tím Vaše anonymita skončila.

My to děláme tak, že Vaši zásilku převezmeme (na základě zmocnění) a ihned přepošleme ve zvláštní obálce. Doručením na naši adresu se tak odesílatel dozví pouze to co má, a to je adresa sídla společnosti.